Midsommar

Då var de plötsligt midsommar, och ännu har värmen inte vågat sig fram mer än några få gånger.
Men man ska väl inte deppa för det antar jag, jag är lycklig bara snön håller sig borta iallafall :)
Ikväll ska vi ut och grilla, jag, Ahmed, Mohammed & Adel. Det blir säkert trevligt!
Dock saknar man ju Boden med tanke på att alla mina vänner finns där. Och alltid när man frågade någon av dom om dom ville hitta på någonting så ville dom det.
Annorlunda är det här ... Jobbigt att ha vännerna så långt borta måste jag bara säga, och familjen såklart.


Hursomhelst, ni får ha en trevlig midsommar, vem vet? 
Vi kanske lägger upp en outfit när jag kommer hem igen!
Puss


Grädde, jordgubbar & ananas. Midsommar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0