Ursäkta

Jag har inte bloggat på hela dagen, vad tomt det känns! haha
Så det blir en late update nu istället, kanske passar bra med tanke på att jag knappt sover på nätterna.

Så, vad har hänt idag då?

Somnade kring sju/åtta imorse & vaknade kring ett och slog av mitt larm, fortsatte sova till fyra, sen ringde Fredrika.
Mattias & Millah kom hem och åt mat & sen blev det tårta. Mina kära föräldrar firade nämnligen sin 20års dag som gifta:)
När brorsan sen skulle hem igen så droppade han av mig i Hampis hos Fredrika, och inte lång tid efter jag kom så gav vi oss ut på en promenad till stan & tillbaka. 1mil sammanlagt så lite duktiga var vi  ;)
På det snabba besöket i stan träffade vi förresten Fred, Ahmed & Abdi, trevligt! :)



Nu har jag precis sett två filmer med gumman, eller en och en halv.
"Penelope" & halva "Wanted"
Och nu har hon lagt sig & det skulle jag också vilja göra, är trött som attans men kan inte somna.
Sånt är livet, hoppas det går över snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0