Utmanad av Cia

Vem är din käraste flickvän? Anna Cia & Fredrika
Vem är din käraste pojkvän? -
Vem litar du mest på ? Anna. Hon är nog den enda som vet allt, med tanke på att hon är med mig varje dag.
Vem vänder du dig till när du behöver någon? family & friends
Vem är dig likast till sättet? Anna for sure
Vem skulle du vilja ta med utomlands? all my homies ;)
Vem skulle du inte vilja ta med utomlands? wtf
Vem var du med senast? Spenderat hela dagen hemma med mor och far
Vem saknar du mest? -
Vem älskar dig mest av dina vänner? mina 3 superbrudar älskar mig mer än någon annan gör. Cia Fredrika & Anna
Vad önskar du dig just nu? att alla bara kunde växta upp mentalt.
Vad önskar du dig inte alls just nu? kyla
Vad betyder mest för dig? åååh god damn vilka frågor. haha family & friends
Vad får dig på bättre humör? pappa brukar alltid skojja till det rejält när han ser att jag är deppig
Vad får dig på sämre humör? Idioter
Vad saknar du? sommaren, bardomen... då var allt så enkelt
Vad är dina nyårslöften?  har inget.
Hur vill du att din framtid ska se ut? jag vill ha dedär jag alltid drömt om. Ett biologiskt barn, en flicka som heter Wida, & två adopterade. Jag vill bo i något varmt land & ha dendär underbara mannen vid sidan om dag och natt som stöttar och hjälper mig igenom allt.
Hur vill du leva ditt liv? okomplicerat
Hur delar du med dig av dina känslor? ja hur fan gör jag igentligen. jag säger precis vad jag känner, och varför jag känner så. dock endast till dem jag litar på.
Hur mår du? jag kunde mått så jävla mycket bättre, men somsagt jag lever.
Jag utmanar: den som vill svara på samma frågor.

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Absolut gumman, jag ringer hem ifrån min pappa till dig ikväll puss!

2008-12-21 @ 11:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0