Funnyhunny




hahahaha
vet ni vad? nä.
därför ska jag förklara för er juuuust nu;
Malik, måste vara bland dom roligaste personerna jag träffat i mitt liv, nästan hur illa de än är så behöver han bara plocka fram sin superhumor och så ler jag fast världen håller på att gå under.
så om "big bang" grejen inträffar och ni deppar, ring Malik!
hans nummer är 0706 .... vänta nu, you virgin bitches might use his number for something else...
ni får helt enkelt hitta en annan rolig person för han är min :)



 


Kommentarer
Postat av: some1

thats is totally right , but malik is not just a funny guy but also a true and reliable friend, someone u can count at anytime anywhere

2008-09-19 @ 02:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0