Bla,bla,bla.

Tjenahoppsan!
Erika kom till mig igårkväll & stannade på övernattning! Tänkte kolla DH men då vare ishockey ist å de suger ju så vi kollade Andra avenyn istället, illa att man kan vara beroende av en svensk b såpa.
Jaja, vi steg upp rätt sent, kl ett käka vi frukost och drog oss vidare mot stan!
Åkte hem efter de å städade huset, och nu är jag hos Fredrika! Cecilia & Sophie var nyss förbi och drog me oss på sightseeing runt hampis, som om vi inte redan sett detta ställe i 18 år. Haha.
Gumman åker till Uppsala imorgon och är borta hela lovet :( ( Fredrika alltså)
Och själv åker jag till Kiruna med mor, far och Anna imorgon, kommer hem på lördag igen dock, och är osäker på om jag kommer ha tillgång till datorn så vi får se om ni får nån smaskig update eller inte.

Näpp. nu ska jag umgås me Fredrika ett tag till och sen får vi se om Cecilia hör av sig så kanske vi drar en runda till Luleå. Who knows?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0