Cecilia Nilsson

I'll do whatever it takes to always see a smile on your face.



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

För mig finns det inte mycket som är mer smärtsamt än att se henne gråta.
Hon är en av få som jag verkligen gör allt för.
Hon har till hundra procent ett hjärta av guld och bättre vän än så får man nog inte.
 Hon är en sånhär som ringer varje dag bara för att höra min röst och som skriver ett sött sms varje kväll innan jag somnar & alltid tar hon en i första hand och hon försöker alltid se till så jag mår bra.
Man kan omöjligt bli mer godhjärtad än henne. Och det bästa av allt, vi har så otroligt roligt tillsammans.

Jag älskar dig
Cecilia Nilsson
Och jag älskar också hela din familj som min egen.


Kommentarer
Postat av: cecilia

Yanina, du är helt underbar.

2009-04-16 @ 00:39:27
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0