Klaga går ju

Asså abow .. vilken sjukt långtråkig lördagskväll !
Jag har suttit och spelat mario på oldest super nintendo i ungefär 6-7 timmar nu , det  börjar bli gansk uttråkande när man tänker på vad man kunde gjort ist ... ja , mario musiken blandat med "Timbaland - Boardmeeting" som går på repeat på stereon börjar faktist i mina öron låta som en bra kombination. Haha , snacka om hjärntvättad nu alltså. Jag önskar att min förkylning bara kunde blåsa iväg & en bil kommer utanför mitt hus och plockar upp mig och tar mig till livet som det är i stan inatt.. Jag får ju psykbryt av att sitta här helt ensam.


Kommentarer
Postat av: Millah

Haha ja precis det menade jag :)

Nä skämt och sido.

Vi får umgås nå i veckan :) Om du vill.

Puss&Kram

2009-08-30 @ 01:33:50
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: daavd

knas att du inte sagt nå. jag satt också bara hemma ^^

2009-08-30 @ 11:44:29
URL: http://daavd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0