Time goes by

Ny dag nya tag! .. eller?
Otroligt slö skoldag, dock mycket kul att träffa alla igen. Känns som det var år sen jag var här hemma, samtidigt som det känns som tiden i Egypten gick så fruktansvärt snabbt.
Var i stan efter skolan & köpte leggins en tröja & lösögonfransar tills fredag då min födelsedag ska firas!
Nu på onsdag blir det bara kalas för nära & kära! Längtar något fruktansvärt även fast det bara är två dagar knappt.
Fast, jag har faktist kommit fram till att om man längtar riktigt mycket till nånting, så är det så fort över. Tiden går ju skitfort?! Jag hänger knappt med, nyss var jag 13 och började sjuan, nu fyller jag 18 och är inne på andra året gymnasium? Ojoj, vad brukar man säga. "Tiden går fort när man har roligt" !
Nu ska jag käka & sen dra till Cia, om jag hinner ska ni få bilder på dagens inköp.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0