Namnam

Hej sötnosar!
Sitter på skolan nu & dagen har varit slö som vanligt, väldigt skönt.
Igår kväll var jag hos Cecilia & ännu en av hennes kattungar har blivit iväg skickade. Hojja
Jag vill ju ha en kisse, synd bara att jag skulle dö om jag hade en. Är allergisk mot just katter & speciellt kattungar såå..
Nått mer jag har på hjärtat? Ja nu när jag lika så klagar så kan jag ju berätta att jag knappt fick sova inatt, hostade som ett as och kunde knappt andas. Men nu är det ok igen :)
Ja, ikväll ska jag till Anna iallafall, bara ta de lugnt åså.


Jag har förresten färgat tillbaka håret svart igår, så nu känner jag mig som mig själv igen. Pjuh
Bild får ni senare!

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Helena

Mysunge:)

2009-02-11 @ 17:01:12
URL: http://helenagpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0