Ice ice baby

I helgen var det drag.
18 års firande med en hel hög folk!
Pallar inte skriva så mkt om det, men riktigt skoj var det.
Träningsverk i hela kroppen dock, dansade i timmar haha.


Förfest hos Anna


Puss puss


Förfest hos Helle
Jag & David!


Fredrika & Anna


Jag och David igen


Jag David Fredrika & Anna :)


Träffade Aden på Puben P


Fick en födelsedags drink av Fredrika


Martina var med också, hon fyller förövrigt år samma dag som jag dock ett år äldre så.
GRATTIS!


Davve Ejjan & Jag


David & Cecilia :)


Några från Luleå


Davve Jocke & Eve på ICE


Lilla Helle haha :)



Trist att jag inte fick kort på allihopa
Men tack för en rolig helg allesammans!
Fredrika Cecilia Annasofia David Ejjan Evelina Helena Vanessa Aden Frida Linnea Abdi Mohamed Martina Jolina
Mfl.








Kommentarer
Postat av: Vanessa ♥

vad söt du är gumman!<33 Hoppas du haft en fin födelsedag :)

2009-02-09 @ 09:59:07
URL: http://shehani.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du är ju så söt så de är synd om dig :D

2009-02-09 @ 17:39:49
Postat av: fredrika

Haha jag såg ju inte lite mongo ut >_<

2009-02-09 @ 19:39:21
Postat av: Vanessa

Trevlig kväll var det! :)

2009-02-10 @ 00:05:42
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0