Hey yall

Hejsan sötnosar :)
Nu sitter jag hemma hos Cia med en av hennes små kattungar sovandes i knät, fasen så söta dom är alltså!
Fredrika for nyss hem, sista gången jag hinner träffa henne innan egypten, eller sista dagen nu jag hinner träffa någon av mina kära vänner innan jag åker eftersom jag jobbar kväll tisdag onsdag så hinner jag inte träffa dom mer.
Kommer sakna dom något sjukt.
På torsdag kl 13 går planet till Sthlm & ska sova där en natt sen på fredag går planet ... nångång på morgonen till Egypten! Sjukt vad jag längtar alltså.
Sen 29onde kmr  vi tillbaka igen, tiden kommer gå så fort. Men då iallafall ska vi sova i Sthlm en natt till eftersom tiderna inte matchar med planet tillbaka till Luleå så då ska jag försöka passa på att träffa Vanessa när jag lika är där nere :)


Bjuder på en två år gammal bild på mig som jag hittade på Annas dator! ;)
Photoshoppad & allt!

Kommentarer
Postat av: Vanessa ♥

Men vad fan, jag vill försöka träffa dig den 15de också ju :(

2009-01-13 @ 02:14:06
URL: http://shehani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0