Naaaae!


Jag är sjukligt less nu asså. Trodde att jag äntligen skulle få sova inatt men nepp, inte det. haha ååh
Somnade halv elva & vaknade 1 gång kl halv ett, somnade om, började drömma en mardröm & vaknade kring 2..
Tror ni jag kan somna nu? HMNAE
Såå jag dog en dusch & ska väl snart börja tänka på att fixa mig så har jag gjort det.
Börjar praktiken idag nämnligen, en dag före alla andra börjar skola. Ska praktisera på ett demens boende(eftersom jag går omvårdnads) som jag inte vet vart de ligger, hur det kommer gå återstår att se.



haha fan va skönt det ser ut....

ZzZzzZZ


(4 år gammal)




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha fan va söt

2009-01-08 @ 05:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0