Allaho

Jag sitter nu här och saknar min papi. Det är så tomt när han inte är hemma, för de är alltid han och jag som sitter vakna hela nätterna och bland annat äter. Haha.
Vaknade as sent idag, sov bort denna underbara dag, vädret var ju sjukt fint. Hursomhelst så åkte jag till stan inte långt efter jag vaknade & var med Cia, Dennis Erika & Mange. Spelade minigolf. Elr, dom spelade. Jag låg i gräset och tittade på :)  Gick på stan också en sväng, kvälls öppet ikväll. Fick med mig det lila linnet i förra inlägget hem.
Jag Cia & Dennis drog också förbi konsum å köpte massa gott, men nu sitter vi på skilda håll. Jag här och dom där :)
Inatt ska jag vara vaken hela natten, och inte sova sen någonting förän imorgon kväll. Måste vända tillbaka dygnet nu känner jag. Får ångest när jag sover bort såhär soliga dagar.
Min älsklings Cecilia kommer och hämtar mig halv åtta imorgon, så ska vi hem till henne & sedan dra vidare till stranden! :) Ska bli super ysigt.



 
Pappa hade jätte ont så jag fick massera honom :(


Bäst




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0