blablabla

Vaknade hos Erika i söndags, efter inte så mkt sömn. Vi hade fullt upp hela kvällen och natten innan i hennes bil haha. Fett skoj vare iallafall, körde oss lite halv vilsna på vittjärvs berget men vi kom ut helskinnade ;)
Min telefon störde Erika för det mesta då vi sov, ber om ursäkt för det gumman. Men då på morgonen kom morsan å hämtade mig o jag såg mer död än levande ut.
Vi åkte å handlade, jag köpte munkar cola och choklad åt min bror & sen åkte vi vidare till Kalix där han bor.
Vad jag hade att se fram emot var ; sitta i hans bil med honom medans mor boxerar den till Boden. Så vägen tog ca 3 timmar tillbaka.
När vi var i Kalix så åkte vi till Millahs föräldrar och drack kaffe å blev bjudna på kakor.
Fick massa pussar av deras vovve Tjabo. Skit söt.
Roligt att träffa Millah också, för vi ses inte alltför ofta jag o gullet!
När jag kom hem vare bara snabbt in i duschen & vidare till stan med Cia, som sedan droppade mig hos Vanessa.
O vi hade ju en hel massa att snacka om säger jag bara, haha. Partner in crime ;)

Idag vaknade jag kl 6 av morsan tjatandes på att jag skulle gå upp. Men jag klev inte upp, inget kunde få upp mig. Hade någon viftat med tusen spänn så hade jag inte ens rört ögonlocken. Gud vad trött jag var.
Steg upp kring 16.00 , nu känns det verkligen att det är sommarlov. Loves it
Duschade käkade och sen kom Cia, vi åkte till stan & köpte godis, chips och läsk.
Sedan slog vi oss ner, och reste oss inte igen.
My name is Earl is the shit ju.
Hon stannar över natten, och imorgon blir det ut på nya äventyr!




Matte & Tjabo sover :)







Kommentarer
Postat av: Millah

Nå mina sötnosar :)

2009-06-16 @ 15:56:07
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0