Only you can let it in

Mötte upp Anna på bussen imorse & vi åkte till skolan tillsammans.
Var där och tog det lugnt och pratade sen kom Cecilia. En lektion och sen var det slut på plågan.
Åkte hem till gullet, förbi Ica en sväng också och köpte chips o piroger. namnam
Satt i hennes soffa & tog det lugnt som vanligt, sen messar Millah mig så jag åkte till stan o mötte henne.
Köpte hårfärg sen tog vi bussen den "långa" sträckan till henne o satte igång och fixade hennes hår.
Det blev skit snyggt! Haha, asså min gumma är så härlig <3
Brorsan körde hem mig rätt sent, kom hem för inte så länge sen faktist. En timma drygt.


Kommentarer
Postat av: Millah

Du är härligare gumman..

Tack så mkt jag är super nöjd :)

Puss och Kram

2009-09-03 @ 23:48:40
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0