Shinshiny days

Hej, jag vet att det har blivit lite glest här i bloggen
Om sanningen ska fram vet jag inte vad jag vill berätta för er läsare längre?
Med tanke på att ni är så många och ingen vågar berätta vem det är, eller av vilken anledning ni läser?
However, vaknade tidigt idag! Passade på att åka in till Haninge en sväng och mötte upp Vanessa!
Det var gode länge sedan, Vi gick runt i gallerian och babblade på som vi brukar.
Gick förbi hennes skola också och fick mig lite mat tack vare babe ;)

Kom nyss hem igen & ska snart åka igen.
Hoppas på att jag hinner träffa Emelie en sväng innan jobbet!

Har ni tur så får ni en dagens outfit innan jag drar ?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0