okeeeeeeej ?

Som ni vet jobbar jag på Mac Donalds. *YAY* ...
Då händer det varje dag att någon ska komma fram och flörta och försöka "Impa" på en.
Speciellt kvällstid, då jag står ensammen vid kassadisken.
Men herregud vilka kommentarer killar använder, tror dom verkligen att jag nappar??
här är några exempel



"Men va söt du var, länge sen jag var på detta ställe, har suttit inne flera månader
... ska vi byta nr? " -
Tror han att jag kommer tänka " WOW han har suttit inne, I LOVE CRIMINAL GUYS
honom måste jag ha!!!!!!!!!!!!!! "
Fan skämms för att du suttit inne istället, det är inget att vara stolt över!


"Kolla in mina bilder *visar sin kamera*
- här ligger jag och steker i solen
- här är jag och min polare as fulla
- här är min kropp, oj det var inte meningen att du skulle se den *hehe*
Tror han att jag kommer tänka " OMG släng hit ditt nr, dendär kroppen måste jag få se IRL!!!"
Usch blir äcklad av killar som älskar att visa upp sig ... det är pinsamt och jävligt opassande en kille


Jäääätte muskulös kille kommer in med bara linne på sig
"Tjenare sötis, va tycker du? borde jag träna lite till eller tycker du det är sexigt såhär"
Tror han att jag kommer tänka "shit han sprängs om han tränar mer, han är übersexig sådär juuuuh"
Jag håller på att dö av gapskratt inombords... tycker det hela är så patetiskt


"Jag vill ha dig, och jag ska ha dig. Kommer vänta utanför tills du slutar"
"Wiie en psykopat, jag måste skynda mig ut efter jobbet"
Jag tror snarare jag ringer polisen ...


Alla påståenden är real stories... haha jag har så mycket mer roliga händelser att berätta om senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var rädd om dig älskling det finns allt för många märkliga människor som lurar i "vassen"//puss

2010-06-16 @ 14:36:01
Postat av: Millah

herregud ja nog får du vara med om mycket <3

2010-06-16 @ 14:36:31
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: cecilia

Jag tycker som första kommentaren :) Tror jag vet vem det var som skrev den hihi puss

2010-06-16 @ 19:25:45
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj:) hur viste du att det var jag? Puss på dej:))

2010-06-18 @ 15:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0