Midsommar bilder

Midsommar dagen.
Jag och min pojk har precis vaknat, sent men skönt.
Har migrän, vet inte varför jag börjat få det så ofta, sjukt jobbigt är det iallafall!

Igår var vi i Fittja på en strand och grillade.
Massor med folk var det där, och Emelie kom också! Det var hur roligt somhelst.
Verkligen en jätte skön kväll, nu känner man 100% att det är sommar verkligen.

Vi grillade kött & kyckling.
Jag hade med mig en sallad och frukt, och vi satt från kl fyra till kl ett på natten.


Tog en tupplur det första jag gjorde.
Jag Mohamed & Ahmed
En härlig dag i solen, visst grabbar?
Sedan kom Emelie :)
<3
Jag & Mohamed
Älskling <3
Haha killarna badade också
Adel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0