Edward Scissorhands

Vad ska man göra en kväll som denna?
Natt snart. Har suttit och väntat på en ´video från julafton som tog fruktansvärt lång tid!
Morsan skickar över msn ..

Ahmed har redan somnat, vilken dumbom. Han borde underhålla mig på fredagar :)
Nejdå, jag är faktiskt också sjukt trött.
Men funderade på att ladda ner Edward Scissorhands, var så länge sen jag såg den.



Haha minns när jag och Matte var små, då gick vi runt med saxar i händerna och jagade varan
och ropade " klipp-händer " ett i ett.. Det var rätt skoj, minns du de mammsen?
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja:) men jag kommer ihåg att ni lekte att era fingrar var saxar med riktiga hade ni inte fått springa runt/puss älskling<3

2010-03-13 @ 16:44:12
Postat av: Yanina

hahahaha jaha så kanske det var !!! :D

2010-03-13 @ 17:04:05
URL: http://vanillaheat.blogg.se/
Postat av: cecilia

haha :) skulle inte förvåna mej av dom där två.. puss & kram

2010-03-13 @ 17:59:55
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0