Eftersom ni så gärna vill veta saker om mig. haha

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre? Nej
Skulle du vilja väga mer? haha nej
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut? varför skulle jag bli arg?! haha ok om han dumpade mig för någon annan, då skulle han vara dödens, men om det vore för att han inte hade känslor kvar, herregud ska jag bli arg då. haha
Skulle du vilja ha sex med en kändis? beror på vem. haha
Skulle du vilja dricka dig full nu? nahae

Tio KAN


Kan du röra på öronen? lite
Kan du slicka dig på näsan? nepp
Kan du kolla i kors med ögonen? nepp
Kan dina föräldrar lita på dig?helt ärligt, nej. jag skulle inte lita på någon som ljuger för mig och jag är inte alltid ärlig med dom. som nyårslöfte har jag dock att aldrig ljuga för dem igen.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?beror på. om det är en vadslagning, yepp.
Kan du vara på fest utan att dricka?lätt att jag kan. jag behöver inte dricka bara för att andra gör det.
Kan dina vänner lita på dig?hundra procent Ja.
Kan du tänka dig att pierca naveln?yes
Kan du suga?denhär frågan kan verkligen missuppfattas. men, ja.
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? ja, finns kanske inte ens nått i affären jag vill ha, haha


Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?ja
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?yepp
Har du ett syskon?yes, en underbar bror
Har du varit full den här månaden?haha nej
Har du någonsin haft sex med någon?ja
Har dina föräldrar ljugit för dig?säkert!
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?några av dom är fucked up men nej.
Har du borstat tänderna den senaste timmen?nej
Har du pussat någon som är fyra år äldre?pappa :)
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?inte pappa.. och ingen annan heller hahaha
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?nej
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?japp, men har aldrig tänkt göra det.
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?privat fråga asså.
Har du haft sex med mer än tre personer?samma där.
Har du ljugit på någon fråga än då?nej


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?anna cia & fredrika .
Vem älskar du?de viktigaste är att de människorna jag älskar vet om det, och de gör de.
Vem vill du bli full med?ingen
Vem är den bästa artisten?marleys
Vem pratade du senast i telefon med? madde
Vem har du en liten crush i? lenny kravitz haha
Vem är snyggast i världen? tyrese gibson so far
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? annasofia, för hon skulle ge tillbaka dom till mig direkt
Vem är snällast i världen? pernilla, cias mamma. hon är verkligen världens snällaste
Vem är din bästa kompis? men senil or what..
Vem vill du prata med? ingen
Vem sov du med senast? annasofia
Vem såg du full senast? shit, kommer inte ihåg
Vem vet allt om dig? Anna
Vem kysste du senast? din mamma
Vem kramade du senast? madde
Vem kan berätta allt för dig? vem som helst. jag håller käften.
Vem kan du berätta allt för? de jag litar på
Vem hatar du?noone




Vad blir ditt namn baklänges?
Anin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem hatar du?noone



Någon måste du hata? :)

2008-12-22 @ 12:21:52
Postat av: Anonym

Addade dig igår, men sen dess har du inte dykt upp.. hm =/

2008-12-22 @ 19:44:02
Postat av: Nina

måste jag? jaha det visste jag inte

2008-12-24 @ 22:43:45
URL: http://vanillaheat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0