Egypten

Vintern har knappt börjar och jag är otroligt less kylan redan! .. iofs var jag less kylan innan den hann komma men ja..
Jul om två veckor, känns inte alls så. Jag önskar bara allt kunde vara över, faktist första gången jag inte har någon jul längtan alls... jaja de blir nog bra hursomhelst!
Skolan idag då, efter det stan med anna en stund & nu har jag nyss duschat och väntar på mat.
och sen Ikväll åker jag och sover hos Cia :)


Har förresten varit och tagit vaccin mot hepatid A & B nu, så det känns verkligen att det börjar närma sig nu
Egypten 15/01 - 29-01 !




En snygg bild Fredrika har tagit;

Kommentarer
Postat av: fredrika

Haha! söt du är (;

2008-12-09 @ 21:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0