jag är skitseg ursäkta.

FÖDD? 4e februari
DITT LIV MED ETT ORD? fucked-up ;)
VAD VAR DET SENASTE DU ÅT? halstabletter
VAR DET GOTT? nja
HAR DU STULIT NÅGOT I DITT LIV? ja
VAR HAR DU DIN DATOR? i min säng
LIRAR DU CS? nixpix
VAD SKA DU GÖRA IMORGON? skolan & nått mer vare
VAR SKA DIN DRÖMKÅK VA PLACERAD?  Jamaica typ
HÖJDPUNKT SOM KOMMER ELLER VARIT? min artonårsdag
VAD GJORDE DU IGÅRKVÄLL? :)
VAD VILL DU HELST HA NU? dig
ÄR DET MÅNGA SOM ALLTID LÄSER DIN BLOOGG PÅ INTERNET? jag är nöjd, jag undrar vilka det är faktist :)
HAR DU RAKAT DINA BEN NÅNGÅNG? johodå
ÄR DU FRISKIS ELLER LATMASK? latmask
VILKA ÄR DITT FAVORIT-PAR SKOR? ett par puma som det är massa hål i.
ANVÄNDER DU LÄPPSYL? ja
VEM ÄR LÄSKIG?  han som står där borta *pekar*
GILLAR DU ATT BADA? ja
NÄR KLIPPTE DU DIG SENAST? över ett år sen
HAR DU LUGG? nej =)
SAKER DU MÅSTE TÄNKA PÅ? ja de vet jag inte
VEM ÄR DIN FAVORITLÄRARE? har ingen, elr jo Bella men hon är inte min lärare längre
GILLAR DU SPORT? heell no
VILL DU HA BARN? japp
LÄNGTAR DU TILL DIN NÄSTA FÖDELSEDAG? skojar du?!
ÄR DU STOLT ÖVER DITT LIV? haha jamen inte vet jag.
GILLAR DU DIN MAMMA? jo
VARFÖR? för hon är min mamma
HUR ÄR DIN RELATION TILL DINA SYSKON? på topp!
UPPFYLLER DIN PAPPA DE MANLIGA IDEALEN? han är barnslig :)
TYCKER DU OM ATT LAGA MAT? japp.
VAD LAGAR DU HELST? kyckling
VAD LAGAR DU NÄR DU ANVÄNDER CREME FRAICHE? kyckling elr tacos
VAD ANSER DU OM YOKO ONO? jadu de vet jag inte.
VAD ANSER DU OM GIFTERMÅL? vackert
VILKET ÄMNE ÄR VIKTIGAST I SKOLAN?  åååh inget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0