mina julklappar

Av vem fick jag vad?
Lista kommer



Farmor - "Tack för att du finns" Te , Världens bästa kompis mugg presentkort på smink.(ej med på kortet)
Mamma & Pappa - Resan till Egypten. ( läs tidigare inlägg ). Parfym "Fantasy midnight by Britney Spears + Bodylotion & Lipgloss + Almenacka, 2 Tröjor  & Leggins(kommer bild senare).
Fredrika - Halsband
Fredrikas Föräldrar - Jätte söt spegel ifrån Thailand
Farfar med familj - Pengar (inte med på bild)
Peter med familj - Badgrejer som luktar ruggit gott, fast .. jag har inget badkar haha (inte heller med på bild)




Haha kom å tänka på
Vissa kanske tycker att det är lite märkligt att man får en "Världens bästa kompis" mugg av sin farmor
Jag tyckte det var gulligt och så sa hon till mig;  "Nina, du är mitt barnbarn, men du är min bästa vän också"

Kommentarer
Postat av: X

Kanske inte är det vassaste besticket i lådan men nog tycker jag man kan se att det saknas ett badkar och pengar på fotot?

2008-12-26 @ 05:18:04
Postat av: Nina

Jodå det ser nog de flesta men det finns många tröga människor.

2008-12-26 @ 16:31:11
URL: http://vanillaheat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0