Plutt


Nu har precis kollat "Brooke Hogan knows best" & "That '70's show", skickat musik till Millah och nu ska jag dra en powernap. Är helt slutkörd.

Planer för imorgon är iallafall Luleå med Anna och kolla om man orkar köpa nå julklappar.. det är inte lätt utan pengar haha.


Sorry hörni, asså jag har verkligen ingenting intressant att säga just nu min hjärna orkar inte tänka.. haha känner mig heeeeelt tom
Updaterar mest troligt ikväll igen







Anna och Jag. Kolla, en gång i tiden var jag faktist blond och överdrev med kajal.
Nu är jag svarthårig och ... använder inte kajal. aa va ska man säga, life changes! hahaha skoja;)







Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg då, snyggare nu

2008-12-11 @ 14:54:06
Postat av: Yohanna Espinoza

svar; tack! du var också jättesöt :) verkligen

2008-12-11 @ 20:21:28
URL: http://yohannaespinozaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0