sömnig

Idag somnade jag på en lektion ca en kvart & vaknade för att det blev knäpptyst, öppnade ögonen och där satt alla och tittade på mig.
fan ja trodde jag hade börjat prata i sömnen elr nå sån shit . sen kom läraren " Men nina, hur mår du egentligen "
Lalala, de gick ju bra hon blev inte arg.
haha
Har hoppat av spanskan för jag pallar inte med det längre, så hade ingen spanska imorse.
Vaknade dock av en elsåg, Cias mors man Sivert bygger om hallen så de var ett jävlig ljud.

Dagen har varit helt okey, har varit helt slutkörd dock, ingen aning varför.
Är hos Cia nu igen, blir nog sova här inatt också, så jag vette om jag ska idas blogga. Det får vi se

Desperate housewives ikväll, missa inte det ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0