Irriterade svar.. sorry haha

Filmer du gråter till:
Blood in blood out
Låtar du gråter till:
Dj armz - watching time fly
Beskriv dig själv med 4 ord:
temprament, ärlig, envis,
Hur tror du dina vänner skulle beskriva dig med 4 ord:
temprament, snäll, gullig, bäst.
Hur lång är du:
168cm
Tror du på aliens:
nej
Är du fåfäng:
ja.
Är du Bi/Homo/Hetro:
hetro, men tjejer är helt otroligt vackra.
Umgås du helst med tjejer eller killar
beror på läget.
Har du någon gång önskat att du var kille:
många gånger
Vad skulle du helst vilja göra från och med nu och 3 år framåt:
så fort jag gått ut skolan ska jag försöka fixa jobb i södra Sve, så småning om ta mig utomlands och bostätta mig i värmen .. åh inte vet jag .. man ska nog inte svara på sånhär shit när man är irriterad
Bryr du dig om vad andra tycker om dig:
varför skulle jag.
Säg minst 3 saker du hatar:
falska människor, rasister, spindlar
Säg 3 saker som gör dig deprimerad:
tänka tillbaka på dåliga saker
vintern
krig
Säg 3 saker som gör dig lycklig:
mina vänner
min familj
värme
Säg 3 saker som du aldrig skulle kunna göra:
skulle aldrig svika en vän
skulle aldrig äta lever
skulle aldrig kunna ha sex med en nekrofil
Säg 1 dum sak du gjorde när du var yngre:
jag gick fram till en som satt i rullstol när jag var typ fem år och sa " ha-ha-ha jag kan gå det kan inte du "
sen sprang jag därifrån.
Säg en dum sak någon gjorde mot dig när du var yngre:
ingen har varit dum med mig i heeela mitt liv. ( a )
Hur många har du älskat / gillat / varit kär i:
älskat 2, varit kär i 3,
Vilken vän anförtror du ALLT:
Annasofia. hon är med mig varje dag och ser allt som händer.
Jag vet allt om henne och hon allt om mig. det bara är så
Hur ofta super du:
aldrig
Har det hänt att folk dömt dig innan du ens pratat med personen:
ja. det är nog mest pga att folk snackar, första intrycket är verkligen jätte viktigt, men det blir inte lätt att ändra på ett sånt om någon har snackat mycket illa. människor, lär er detta. ; låt alla få skaffa sin egen uppfattning om saker och ting.
Ångrar du mycket du gjort:
nja asså, jag tar allt jag gjort och gör det till erfarenheter, istället för att ångra så gör jag inte om det bara.
Till sist.. tror du på ödet:
ja, allt händer utav en anledning.
 

Kommentarer
Postat av: http://friduslinus.blogg.se

DIN JÄVEL !!! HAHAHAH du snodde den !

2008-12-13 @ 16:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0