Du visste inte

Alla har lite udda grejer som alla inte vet om
här har ni några av mina ;)


-Jag älskar musik, speciellt hiphop, reggae & reggaeton. 
-Finns ingenting jag tycker är godare än pizza & kebab , dock är inte just kebabpizza, det blir inte samma grej.
-Jag trivs allra bäst där det är varmt och okomplicerat,
-Jag tycker det är jätte jobbigt att se när folk krånglar till det för sig,
-Jag själv skäms om någon annan gör någonting pinsamt,
-Jag älskar doften av vanilj
-Det godaste jag vet att dricka på morgonen är läsk, vilken som helst bara det är kolsyra i.
-Det bästa jag vet är åskan, och en dröm är att få uppleva ett riktigt stort åskväder utomlands och se hur det är.
-Hela mitt liv har jag drömt om att åka utomlands och hjälpa barn i fattiga länder och också själv flytta utomlands till något varmt land så småning om. 
-Det finns ingenting jag avskyr så mycket som rasism och falska människor 
-Jag har ett oerhört medlidande för människor.
-Jag avskyr är att bli utnyttjad
-Min förstfödda dotter ska heta Wida
-Jag vill ha en vit schäfer som heter Honey
-Jag vill taturea in en likadan tatuering som P!NK har på låret



 


Kommentarer
Postat av: Millah

heej har addat iaf nu så du vet..

Säg te om de int funka :)

2008-12-08 @ 02:18:26
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0