Merry Christmas


Hej sötnosar !
Vaknade upp klockan tolv hos farmor, det första jag gjorde var, gick till shell och köpte aftonbladet.
sen vare bara börja fixa sig!
Kring halv 3 kom mor & far och hämtade oss, sen drog vi vidare till min käre farbror Peter.
där var det livat.

Jag trodde det skulle vara lugnt i jul, men det blev faktist mer livat än någonsin tidigare.
Vi var; Jag, Mattias, Millah, Farmor, Tuva-li, Mamma, Pappa, Kicki, Peter, Pontus, Frida, Hampus, +Kickis syrra & föräldrar.
Riktigt rolig julafton måste jag säga, även fast jag inte haft någon som hellst julkänsla alls så var det mysigt.
Höjdpunkten var när farsan skulle vara tomte hahaha



Bilder!


Jag & Hampus ( kusin )
Idag insåg jag hur mkt jag älskar bäbisar, helt sjukt. Ge mig en!


Pontus Jag Mattias Millah & Frida



Pontus & Jag :)



Min lilla prinsessa Tuva, Farmor & Hampus. + lite av farsan


Millah Jag & min bäbikusin


känns ju lite otrevligt men jag hade inte en enda bild på dem vi var hos, haha
mest på oss ungdomar.



Kommentarer
Postat av: Millah

2008-12-24 @ 22:57:02
Postat av: Millah

Var roligt att träffa dig idag..

Fast jag var galet trött..haha :)

Men var riktigt trevligt



ha de kanon sötis



Kram

2008-12-24 @ 22:57:30
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0