Jaaahapp

Vaknade kl 12 och åkte direkt till stan med morsan.
Hjälpte henne å köpa julklappar sen så köpte hon hårfärg åt mig. Planen var att göra ljusa slingor så vi köpte avfärgningsmedel, och jag har hållt på sen kl halv sex haha. Sjukt mkt medel var det, så jag satte i det en gång och hade det 40 min, sköljde ur och torkade, so far ingen stor skillnad. Sen satte jag i en omgång till hade i det 30min och sköljde ur, fortfarande knappt någon skillnad förutom hårbotten som nästan var vit vid dehär laget. Eftersom det såg lite fucked ut med vit botten och rött i längderna så heva jag i de sista och det blev lite ljusare!
Men, det är inte över där, ringde morsan och bad henne köpa ultrablond färg för att få de som jag ville ha det, så jag har nu blekt mitt hår 4 gånger idag, och det blir endast pyttelite skillnad från varje gång.
Nu måste jag låta mitt hår vila några dagar eftersom det kommer gå av annars, men ni ska få lite bilder före & efter strax  :)

Före


misslyckat
 

Slutresultat

dock inte klar ännu! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0