Cocacola fantasy

Njae, de blev inte skola idag. Men nu har febern gått bort och jag kommer göra allt för att den inte ska komma tillbaka.
Jag är less på att sitta hemma nu,fast nu när jag börjar bli frisk från feber så kan jag ju alltid läsa till provet vi ska ha!
*YEY* ...

Jag faktist vaknade för en liten stund sen, och det första jag hade i tanken när jag vaknade var ; "Cocacola".
Gud vad sugen jag var på det. Tänkte ringa mamma och be henne köpa det, sen kom jag på att jag knappt kan svälja så där gick min lilla dröm i tu..

Det gjorde denhär Cola burken också.




:)
Nu ska jag gå och göra någon nytta!
Kommer updatera mer senare, puss!


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Me tack gumman du är snygg!

2008-11-17 @ 14:46:45
URL: http://shehani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0