Duktig flicka! / Nicole Scherzinger.

Nu har jag faktist varit ganska så duktig tycker jag.
Har skrivit en bokrecension som jag kan lämna in till kära fröken imorgon och en uppsats om lungcancer.
Ja då kan jag ägna mig till att göra någonting annat, som att skriva ett blogg inlägg om ...... min förebild?







Nicole Scherzinger ♥






Har älskat henne sedan jag upptäckte henne. Och det var ju då såklart genom pussycat dolls, och mina ögon föll direkt på henne. "Wooow" , världens dröm utseende har hon. Det finns inget fel på hela henne, jag hittar aldrig nått.
Hon ser ut som en dröm, sjunger som en ängel och dansar som en gudinna.
Det finns flera som jag ser upp till, men utseende mässigt så är Nicole nr 1.



Pussycat dolls har kommit med ett nytt album, här är en av låtarna därifrån.


Pussycat dolls - I hate this part right here



Isn't she lovely?




Lite fakta om henne;
Hela hennes namn; Nicole Elikolani Valiente Prescovia Scherzinger
Hon är född den 29 Juli 1978 i Hawaii
Föräldrarnas nationalitet. Mamma = Hawaii, Ryssland & Pappa = Filipinerna
Hon har en yngre syster vid namn; Ke'ala.
När hon blev medlem i Pussycat dolls hade hon artistnamnet ; Nicole Kea
Har varit medlem i den forna popgruppen Eden's crush
Hennes favorit band är U2 & Black eyed peas
Hennes favoritlåt från Pcd's första album är ; Feelin good


Kommentarer
Postat av: bus-micke

yes she is lovely.. ;)

2008-11-19 @ 16:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0