Första Advent

Aah, då var man mätt och belåten.
Nu ska ni få höra vad jag har haft för mig i helgen, var vänlig anteckna. ...  ;)

Fredag: åkte jag till Luleå direkt efter skolan kl 12.
Såklart på en shopping runda innan jag drog mig iväg till farmor :)
Träffade Madde & Rebecca som hade hittat vad jag letat efter hur länge som helst, nämnligen; Lack leggins!
Har varit överlycklig hela helgen bara för det, haha det krävs inte mycket för att göra mig glad som ni säkert redan listat ut.
Köpte en vit tanktop från Gina Tricot, En vit tröja från H&M och en svart jacka, också från H&M
Bilder kommer, så känn lugnet!  ;)
Träffade Cia Erika & Frida också som skulle till Kalix, tiggde lite pizza från dom & sen drog jag till käre Farmor Anka.
Hemma hos henne blev det myskväll med Cocacola & Idol... daamn it, kollade ni det? haha sjukt hur besatt småfjortisar kan bli.

Hahaha voivoi.




Lördag; Vaknade av min älsklings flicka, Tuva !
För er som inte vet, så är det min fyraåriga kusin :)
Hon började dra i mig och ville leka, så jag hade inte så mycket val. Morgonen började med Kurragömma &  Tafatt.
Haha gullegumman.
Dagen var vääldigt lugn, jag och farmor satt och pratade om allt mellan himmel och jord några timmar.
Jag kan ju passa på att säga att människor är liiite lagomt skumma i Luleå, på H&M såg jag en tant som hade sin katt i resväskan, och utanför farmor stötte jag på en kvinna som hade sin hund i en plaspåse .. (?)
Haha. Puss på den kvällen och vidare till nästa dag.


Söndag;  Tuvas lillebror Hampus hade dop idag!
Så dit bar det av kl tolv.  Det var riktigt mysigt, men jag har en tendens att få skrattanfall i kyrkor ..  såå ja .. annars gick det helt ok

Lite bilder från dopet


Från vänster; Pontus, Frida, Tuva, Peter, Kicki, Hampus & .. vad dedär är vet jag inte :S


Samma gäng igen


Mamma & Hampus :)



Jag Farmor & Lilltjoppen


Nina & Farmor Anka, varför jag kallar henne det har ni nu förklaring på :) haha skoja


Farbror Peter, Kicki & lillen :)


Kommentarer
Postat av: http://friduslinus.blogg.se

HAHAHAHAHAHA till klippet

2008-12-01 @ 21:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0