Fucked up fun!

Hahaha, jag tänkte börja med att skriva " fan min kassa humor " , sen kom jag att tänka på ..
Hur kan man tycka sin egen humor är kass? Man skrattar ju åt det man tycker är roligt? Inte bara "för att"?
Och tycker man det är roligt, varför ska man då säga det är kasst?... 
Så ja.. då får jag väl börja med att skriva "fan min sjuka humor" , för den är verkligen sjuk. Jag skulle kunna sitta och skratta åt en stol..
Hursomhelst Nina, kom till saken nu!


Det här var verkligen "Dagens"!



vanillaheat.blogg.se säger:

Hancock är rätt rolig.

lunka - säger:

handlar om?

vanillaheat.blogg.se säger:

en cp skadad unge, som ska dra till lekparken en dag med sin bästis.. fast han måste ha med sig sin personliga assistent och det tycker han är jätte jobbigt, åså ska dom gå å fika, åså ramlar han åså handlar de om hans liv som cp-skadad / handikappad.

lunka - säger:

ööhm? milla säger att den handlar om nå annat? haha

vanillaheat.blogg.se säger:

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHaHAHHAHA



(lunka - = min brorsa & vanill ... skoja haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0