Hipphipp hurra!



Födelsedagsbarnet själv! ;)

Idag; Skolan, sen stan med Anna, köpte en ros till pappa, hade tyvärr inte råd med nånting mer, haha känner mig grymt fattig asså. Varit hemma och fikat med lite släkt & Fredrika följde med.
kring sex åkte vi hem till Fredrika & jag somnade, och sov i typ 3 timmar, sen började Desperate housewives så då var det bara å vakna! ;) Tog bussen hem 2210 & här sitter jag, heeeelt slut & har prov i Hinduism imorgon.
Dags att börja läsa nu Nina?
Nae nu äre bäst jag sätter fart, ska hinna duscha också.

Pussgodnatt ! :)




Nånting kul sa jag ju ... ;)




Hahaha det är så sjukt typsikt min humor, och jag lessnar inte.
För fler, sök på "fred" på www.youtube.com .

Kommentarer
Postat av: Erica

HAHAHAHA, NINA!! ;)

2008-11-11 @ 22:53:51
URL: http://ericcaa.blogg.se/
Postat av: helena

Åhh grattis ;D vad heter han, kenneth va?:P

2008-11-12 @ 18:55:27
URL: http://metrobloggen.se/helenap

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0