Hot 80's!

 
En favorit (ignorera själva videon)  Europe - Open your heart



 
Cutting Crew - Died in your arms



  
Toto - Hold the line



 
George Michael - Careless whisper



 
Glenn Mederios - Nothing's gonna change my love for you






Snabb update;
Blev inge Ming me brorsan för han skulle fixa sin bil som pajjat, blir mest troligt imorgon skulle jag tro.
Jag och han har fan aldrig gjort nått sånt tillsammans, så de ska bli jävligt skoj.
Saknar honom lite i huset faktist. För er som undrar så bor han numera stort sett i Kalix hos Millah (hans söta flickvän!)
Jaahapp, de var väl allt för mig just nu.
Vad ska jag skriva för intressant här nästa gång ?
Håll utkik! ;)


PUSSGODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0