Min händelsefulla dag!

Hejsanhoppsan! skola idag, allt som vanligt och när man tänker efter så är allt  nästan för vanligt.
Otroligt mycket jag skulle vilja komma bort härifrån... Jag och Anna satt på en bänk i typ en timma och snackade om att saker aldrig förändras här.. "Kolla bara folket", alla människor reagerar exakt likadant nästan varje dag man ser dom, säger samma saker och gör samma saker, det är rätt skumt för inget verkar förändras.. eller också äre bara för att vi är med under förändringarna medans de sker.. ?  Hahaha, hur vi nu kom in på de ämnet...
meen vad har vi gjord idag? nått skoj? ... Hm, vi satt och härmade en vän från somalien när han pratade swahili med sin morsa, det var dagens stora skratt.. inte så konstigt faktist, jag och Anna är grymt lätt roade.


Nu ska jag käka och sen ska jag gå över till Rebecca och göra slingor i hennes hår, Ikväll åker jag mest troligt till Cia och sover där!  hursomhelst blir det more update tonight!


Bjuder på en bild på mig, tagen i skolan.






Bye så länge sweeties!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0