Psykos.



Värre natt än denna har jag aldrig i mitt liv haft!
helt sjukt, har någon av er fått en feberpsykos någon gång?
ifall "nej" , var glada för det och ifall "ja" aa då både förstår ni mig och jag lider med er.

somnade kl 01.00 med 40 grader feber. och klockan kring 03.00 så kan man inte säga att jag vaknade men jag steg upp och var iskall. (Inte vid medvetande alls) & yrade om allt mellan himmel och jord.
orkar inte ens beskriva för hur mkt jag än försöker, så kommer du som inte varit med om det aldrig att förstå vad man får uppleva.
Jag kan ärligt säga att jag helt seriöst trodde att jag skulle dö inatt, så illa vare.
Psykosen höll i sig i ungefär 10 minuter, mamma trodde aldrig att jag skulle bli mig själv igen
Konstigt nog har jag fått en liknande grej för ca 4 år sedan, men det var inte i närheten lika skrämmande som det här var.






Kommentarer
Postat av: Sara

jag har haft feberpsykos det var jätte hemskt, fast det låter nästan som om du hade det lite värre, hoppas du inte börjar drömma mardrömmar och sånt. sköt om dig

2008-11-16 @ 14:05:49
Postat av: cia

baby då, stakars liten.. tycker du borde söka läkare, alltså så det inte blir värre. Så du kan få någon medicin så du blir frisk snart.. Ring mej så fort du kan, för varje gång jag ringer så sover du : ) haha pusss puss friskna till snart

2008-11-16 @ 15:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0