Så fint!


Några inlägg bakåt som heter " sjuk " så svarade jag på lite frågor.
Och jag fick en kommentar där alldelens nyss utav Fredrika min älskade vän.
och jag blev helt rörd



fredrika om Sjuk:
dumjävel, kan inte ens komma på tre saker du är bra på.. så därför ska jag räkna upp några fler saker, sötpucko.
- du är bra på att lyssna
- stötta alla som vill och behöver även när du själv har så mycket att man kunde tro att du skulle gå sönder - du finns alltid där
- du har ett otroligt stort hjärta och en förmåga att förlåta som ingen annan
- ..med andra ord är du bra på att vara en jävligt bra vän!

Och så är du bra på att vara snygg i alla väder och alla kläder.

Puss på dig Nina :*




Jag och gumman
Jag älskar dig fruktansvärt mycket

Kommentarer
Postat av: anonym

vad fint

2008-11-17 @ 21:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0