Sjuk

Jag är sjuk och det är svinjobbig.
kan knappt snacka asså.




Jag blev utmanad utav Helle ;b

Tre saker som skrämmer mig:
    * Att bli kvar i Boden resten av livet
    * Att förlora någon nära
    * Döden


Tre personer som får mig att skratta:
    *  Vännerna ofc
    *  Pappa
    * Allt möjlgt


Tre saker jag älskar:
    * Musik
    * Mina vänner
    * Närhet


Tre saker jag hatar:
    * Falska människor/Mytomaner
    * Rasister
    * Lever


Tre saker jag inte förstår:
    * Rasister.
    * Varför all skit händer samtidigt. Händer en dålig sak så kommer tusen till dåliga saker på köpet
    * Otrohet


Tre saker som finns på mitt skrivbord:

    *  Mobil
    *  Coca-cola
    *  Penna


Tre saker jag gör just nu:

    * Skriver denhär listan
    * Lyssnar på Stephen Marley
    * Gäspar


Tre saker jag vill göra innan jag dör:

    * Flytta utomlands
    * Bli rik
    * Ha en man vid min sida att dela allt med.


Tre saker jag kan göra:
   *Sjunga

   *Få folk att skratta

  

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
   * Ditt hjärta
   * Dina vänner

   * Stephen Marley - Hey baby. Riktigt bra låt


Tre saker jag skulle vilja lära mig:

 ååh jag vet inte


Tre favoriträtter:
* Pizza!!
* Tacos

* Kyckling


Tre personer jag utmanar:
Ingen


Kommentarer
Postat av: helena

hahaaha, kommer ihåg när vi var svinsmå och var "rasister", visste vi ens vad det betydde?;p haha knappt. saknar dig gummsan!

2008-11-14 @ 15:47:27
URL: http://metrobloggen.se/helenap
Postat av: fredrika

dumjävel, kan inte ens komma på tre saker du är bra på.. så därför ska jag räkna upp några fler saker, sötpucko.

- du är bra på att lyssna

- stötta alla som vill och behöver även när du själv har så mycket att man kunde tro att du skulle gå sönder

- du finns alltid där

- du har ett otroligt stort hjärta och en förmåga att förlåta som ingen annan

- ..med andra ord är du bra på att vara en jävligt bra vän!



Och så är du bra på att vara snygg i alla väder och alla kläder.



Puss på dig Nina :*

2008-11-17 @ 20:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0