Superduper fun

Hahaha idag har jag haft mer än 100skrattanfall, och då överdriver jag inte.
Slutet på skoldagen blev totalt fucked up ( på ett bra sätt )
Jag och Anna bestämde oss kl 14.00 för att viska, resten av dagen till kl 18.00 , lärarna tyckte vi var knäppa
Men vad ska då folket på stan ha tyckt? att vi var totalt dumma i huvudet båda två
Hursomhelst, ställde vi oss mitt i stan och låtsades ha en riktigt intensiv konversation, fast utan snack, vi mimade allt vi sa och slängde med armarna, inte bara det som var roligt utan framförallt folks ansiktsuttryck !! haha jag ska filma dedär nån gång. haha voivoi
Sjuuuukt kul hade vi, men somsagt kan vi två ha roligt åt en sten... så hur kul de låter vette ;)

Ska käka
mer update ikv som vanligt !  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0