Tias & Nina

En nina på bussen till skolan.
For your information : Iskallt i Boden, 10 minus imorse.


Skolan idag i vanlig ordning efteråt stan med Annasofia. Åkte hem till henne och väntade några timmar på att Mattias skulle bli klar med bilen, sen kring åtta kom han och hämtade mig & ganska snart därefter var vi på Ming.
Samma mat som vi alltid tog när vi var små och var där ; Friterad kyckling, ris och sötsur sås.
De skulle ju bli sådär lite småsött. "Bror och syster första gången ute på restaurang tillsammans myspys"
men vi är ju som vi är.. slängde i oss maten på 10 minuter. Skyller på att vi inte hade ätit nått på hela dagen :)
haha det var trevligt hursomhelst! ♥





M - asså nae jag är alltid pank de vet du, har bara pengar till bilen varje månad, aldrig fick pengar.. pank som en lus
N - aha okey, men de är lugnt ..
M - mm.. vänta äre du som betalar maten?
N - haha yepp?
M - Jahaaaa, jamen då bjuder jag dig nästa gång! Duvet jag brukar ha ganska mycke fick pengar.

BUSTED! du bjuder nästa gång! haha



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0