Choock

Aha så Beyonces rumpa är mest populär i era ögon, sånt är alltid roligt att veta :)


Idag så har det varit skola & grejer , de händer alltid nånting kul som jag tänker " shit dedär måste jag skriva i bloggen" så kommer man hem och kommer inte ihåg det... Jajja man får väl börja skriva upp sånt!
Åååh sorry men asså jag är verkligen inte på blogg humör ikväll .. inte alls, vill bara gå upp & lägga mig i sängen med tjocksockar och en kopp varm oboy. Det är så ruggit kallt ute.
Jahapp, hursomhelst, ikväll har jag varit med Anna & gjort inge speciellt, bara tagit de lugnt osv.
Finns inget att göra i boden, denhär skithålan.

Mer än så hade jag inte på hjärtat ikväll tyvärr,  nått lika roligt som ett rump inlägg kan man ju inte få varje dag ;) haha



Inte så ny bild dock.



Puss på er hörni och ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0