Puss !

Dagen; Vaknade kring 12. Öppet hus på skolan men det blev inte fara dit eftersom pappa hade bilen.
Men när han kom hem åkte jag och mamma till stan, hon köpte ett par brallor åt mig som jag velat ha riktigt länge + läsk och godis eftersom det faktist är lördag idag! ... som om jag brukar bry mig vilken dag det är, haha :)
Sen vart det tv tittande, ett antal avsnitt av "my sweet 16" på MTV & efter det var jag riktigt duktig och pluggade till Medicin provet på tisdag :)
För er som inte vet det så går jag omvårdnads, och det är faktist helt okey.




Letar överallt efter sånna och hittade dem på Åhlens!
299;-



Här ska ni få två sköna låtar!

Trey songz ft Drake - Pop rose
 



Och storfavoriten, Kymani Marley - Warriors


Kommentarer
Postat av: Beccy Jones

Dina brallor var faktiskt riktigt fräääziga! =D

2008-11-23 @ 01:02:02
Postat av: olivia

Vad snygga dom var! =)

2008-11-24 @ 17:16:20
URL: http://oliviaohman.blogg.se/
Postat av: Anonym

FOE SHIZZLE MY NIZZLE

2008-11-24 @ 21:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0