Vet ni vad?

Precis kollat klart på Desperate housewives och så börjar Cia snacka om en del konstiga matvanor jag har, när jag tänker efter så låter det jävligt roligt haha.

=
Äter rå falukorv till vofflor
Doppar pan pizza i mjölk
Sourcream chips på lasange
Ketchup på fiskpinnar
Bearnaise sås med makaroner (endast)

Men hallå där, äre ingen annan som känner igen sig? haha :)




Förresten, en av mina högsta drömmar är att skaffa en vit Schäfer! Fan vad jag längtar tills jag har en <3







Nu ska jag gå och lägga mig bredvid Cia och kolla Tila Tequila. ( Repris dock )
PussGodnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nina du är så jävla söt

2008-11-05 @ 17:24:36
Postat av: olivia

haha, jag doppar alltid panpizza i mjölk ;)

2008-11-05 @ 17:26:40
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0