Nina

Jag sitter och undersöker mitt namn just nu.
Ett från grunden hebreiskt namn som är mycket vanligt kvinnonamn i Ryssland.
Som på de flesta språk stavas "Neena" och betyder " Pretty eyes " .
Fick gräva en del för att hitta den informationen, lite roligt!



och så bara en liten grej jag hittade om Vattumannen, stämde så bra så jag kopierade det!


De har stark vilja men handlar ofta oöverlagt. Deras känslor är starka, åsikterna bestämda, de är snara till vrede men inte långsinta. Ett växlingsrikt liv väntas. De når en aktad och god ställning. Motgångar övervinner de genom energi och målmedvetenhet, ibland genom vänners stöd. De kan emellertid inte undvika ekonomiska förluster. De har temprament men ändå optimistisk läggning.
Vattumän får utlopp för sin drift att kommunicera genom att skriva brev, de uttrycker sig bäst så.
Antingen sitta still och ta det lugnt eller tvärtom.

GILLAR   Drömma om framiden, sina vänner,  slåss för sin sak, tänka på det förflutna, musik och glädje
OGILLAR   Brutna löften, det vardagliga, idealism, imitationer, långvarig ensamhet, all typ av falskhet

Bra egenskaper: Snäll, ärlig, pålitlig och positiv.
(Det är det tecknet som har lättast att anpassa sig till andra människor och därför kommer bra överens med de flesta.)

Dåliga egenskaper: Slarvig, tankspridd & morgontrött








Bara för att jag älskar Anna och hennes mamma sjukligt mycket, och denhär bilden beskriver så bra varför jag alltid blir på bra humör när jag är i närheten av dom. hahaha
... anna döda mig inte för dendär bilden!


Kommentarer
Postat av: anabanana

ditt jävla cp hahahhhhhhhhaaaaaaaa

2008-10-23 @ 17:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0