Sthlm ikväll!

en liten hyllning till Annas mamma som fyller år idag!
 made by me in paint. georgeus huh ? ;)
Och för er som inte visste det så heter hennes mamma Anu.



Om ca två och en halv timma åker vi och hämtar anna och hennes lillebror , och sen till kallax :)
klockan åtta går planet! wie.
Jag kommer blogga där nere och försöka updatera med bilder, så håll utkik!
haha telefonen går i varv, samtal från en mycket uppspelt anna :) sötunge


Fredika fyller 18 på torsdag, och jag är troligtvis inte hemma då, fett trist för jag vill verkligen vara där och fira dig på din stora dag! jag ska försöka fixa någonting fint åt henne där nere
Grattis i förskott älskling! <3




Stephen marley - hey baby
hey baby don't you worry even though the road is rocky
i'll be coming home to you again
cause if you thought that I was lost , I had to burn my cross
soon, I'm free from all these chains *



Kommentarer
Postat av: annapannapäronpung

hahahha mamma kommer älska din fina bild

2008-10-26 @ 15:59:08
Postat av: Anonym

uppdateringen?

2008-10-31 @ 21:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0