Upd..

Nejmen hej, har ni längtat? :)
En liten update här.
Veckan som varit kan jag ju inte säga varit den bästa i mitt liv så jag orkar inte berätta alls om den.
Jag kommer fortfarande inte uppdatera min blogg regelbundet ännu på ett tag.

Skola idag, segt menmen
Inatt sover jag iallafall hos gulleplutten Cia!



  Jag och Cia, ca 3 år sen

 och så bjuder jag på en nyvaken mig  för fem år sen! haha


jag är ledsen, men jag har inte så mkt mer att säga just nu.
håll utkik :)



dessa går på replay just nu förövrigt.;

Westside connection - Killa cali
dj armz ft tupac - watching time fly
Lupee Fiasco ft Talib Kweli - after all
Amr diab - tamally maak
Mobb deep - shook ones
Dr dre - still
good old fauvorite ; Jay sean ft tupac - ride it

check em out !


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar din blogg så update please:D

2008-10-06 @ 20:42:38
Postat av: Anonym

jag gillar din blogg så update please:D

2008-10-06 @ 20:42:40
Postat av: anonym

jag saknar din blogg..

2008-10-15 @ 22:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0