Luleå

Jag hinner inte med så mkt update nu. Men kan kort berätta att;
Jag åkte till Luleå i tisdags och sjukskrev mig från skolan tills torsdag(idag), för att få komma iväg från detta en stund
Sov hos farmor två nätter, och bara kopplade bort allt annat. Gick ut och åt, zappade tv och åt massa gott och pratade om allt mellan himmel och jord,. det är väl ungefär vad som hände där. + Lillkusinen och henns käre mamma kom och hälsade på idag. Det var grymt roligt!
Min farmor är fan bra, jävligt rejäl men bra är hon. Det finns saker med henne också som retar mig men så ska det väl vara, man kan ju inte förvänta sig att alla ska tycka som man själv gör eller hur? haha, även om det vore lättast.


På bussen på G till luleå, inte klockren bild men jajja!                   
 


Jag och Kusinvitamin - Tuva-li . Obs; bild från maj 08

 


Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Varit med Madde som skönt nog bor i samma hus som mig (radhus).
Såg idol med henne och var på en liten promenad, och det är ju alltid mysigt! :)
Imorgon är det skola som gäller, hade inte ens tillgång till mobilen i Luleå eftersom jag glömt laddaren hemma, så när jag startade den så hade jag 17nya sms..*suck* haha, minst fem stycken av bara Cia som var helt förtvivlad för hon saknade mig, så det blir en rejäl bunt bamse kramar till henne imorgon:)
Frågan är hur man ska palla stiga upp halv sju efter att ha sovit till tolv två dagar mitt i allt.
Nää vet ni vad.. nu ska jag göra det jag gör varenda kväll när jag sover hemma.
Ta ett glas oboy, trycka i mitt band med that 70's show i videon och krypa ner.
Sov sött!


Kommentarer
Postat av: helle

guud vad stor tuva-li har blivit :)

2008-09-26 @ 15:33:08
URL: http://metrobloggen.se/helenap
Postat av: Anonym

tycker om din blogg:D

2008-09-27 @ 11:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0