Jag börjar om på nytt!

Nina här once again med ny blogg. Tappade greppet om den andra helt enkelt.

Idag har det varit lite upp och ner, det börjar bli riktigt kallt uppe i norrland och det känns förjävligt.. Hatar verkligen kyla!
plust att jag börjar få lite ångest för att alla mina pengar försvinner POFF.
köpt en ny mp3, två par jeans, en tröja en jacka och tre par örhängen. Bilder kommer!
 ikväll har jag spenderat med att sitta framför tvn och zappa. Ett måste var ju såklart Idol, hade lite svårt att välja mellan det och Top Model 10 meen eftersom Idol nu ändå var i Luleå vilket ligger bara fyra mil från mig så fick det bli det iallafall!

Lite av vad mina pengar sprang bort på!

 
Jeansen -  Bikbok (endast 399;-)                  
Tröja - Cubus (dock Annasofias)
Örhängen - Ur & penn



Tröja - H&M (299)  ruggit mysig



Jacka - H&M

 

och så min älskade Mp3 ( fast min är svart)  samsung yp T10 med touchscreen
erbjudandet var (899;-)






Någonting som oroat människor över hela världen är ju snacket om "Jordens undergång".
Expressen, Aftonbladet, Radion och Nyheterna, överallt pratas det om maskinen i Schweiz som ska återskapa big bang.
Det är väl bara vänta och se vad som händer. Själv tycker jag att det är idiotiskt.

Jaja God bless yall!


Nu är det dags att gå och lägga sig.
sov sött allesammans, see ya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0