Carolina Johnsson

Tror aldrig att jag har kommit någon så nära på internet som Carol.
Det känns som jag alltid kännt henne, och jag saknar henne varje gång jag inte ser hennes namn blinka på min msn.
Hur ska jag beskriva detta? När jag pratar med Carolina känns det som att jag sitter och pratar med mig själv.
Haha, det kanske låter lite "ego" men, hon förstår mig så sjukligt bra!
Hon är verkligen den där som lyfter upp mig gång på gång på gång, och alltid vill få mig att känna mig bekväm.
Och det är så konstigt hur vi har kunnat komma varann så nära bara sådär, men  när hon är ledsen, så vill jag inget annat än att ta nästa flyg ner till henne och bara hålla om henne.
Jag ser verkligen framför mig hur hon sitter och ser förtvivlad ut, och det gör så ont..


Jag säger bara en sak Carolina, I sommar <3


If I could catch a rainbow, I would do it just for you, And share with you its beauty
On the days you're feeling blue

If I could build a mountain, You could call your very own, A place to find serenity,

A place to be alone
If I could take your troubles, I would toss them in the sea, But all these things I'm finding

Are impossible for me

 I cannot build a mountain,Or catch a rainbow fair, But let me be what I know best,

A friend who's always there






Jag älskar dig Carolina Johnsson <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Buuuuuuhuuuuuuu jag gråter, fifan vad UNDERBAR du är din goa jävla människa!!<333 Jag älskar dig min lilla pudding, åh my gud(L).

2009-04-19 @ 21:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0